söndag 22 november 2009

Helgen

Pytteliten julgran och hur söt som helst
I väntan på middagen
Den supergoda lördagsmiddagen!
Julstjärnan tittar fram
Ett litet fint sken av julstjärnan bakom gardinen

Mina äckliga nässelutslag har inte försvunnit helt än och jag är lite handikappad för jag har plåstrat ena handen så det är lite svårt att använda den rätt.
Har haft en minnesvärd dag,kanske mest för att det mesta har barkat käpprätt åt h-vetet.Fast jag har bara skrattat.Just det,jag köpte en wunder baum idag som lukta äpple,så nu doftar vrålåket gott.Min lilla raggarbil..haha!

Har köpt en minijulgran och små julkulor och 2 st julstjärnor,men den ena gick sönder såklart och då kom snillet Gäfvert på att man kunde blåsa med hårfönen på limmet och efter det blev det tungt att andas.Usch och fy,hade kunnat ta kål på oss det där.Slut på dumheterna nu.

Inga kommentarer: