lördag 7 november 2009

nu kastar jag in handduken

för idag jag orkar knappt kolla åt sidan,då får jag jätteont i ögonen.
Jag träffade Amalia idag och vi promenerade från medborgarplatsen till gamla stan där vi stannade och fikade på chokladkoppen(gayfik f.ö) men vem bryr sig? Dem har gott fika,med risk för illamående.Sen gick vi vidare in till åhléns city och sen kände jag mig ännu sämre,så jag åkte hem.Och jag bara nyser och snoret rinner och jag har jätteont.Önskar att mamma kunde vara här och ta hand om mig.Har redan tagit på mig morgonrocken och klockan är 17:00 haha..tur att det finns tacosrester från igår som jag kan äta,för jag orkar inte laga nåt och än mindre köpa hem nåt.Jo just det,julmust ska jag köpa det är jag värd som en ynklig liten sjukling.

*drar ner rullgardinen*

Inga kommentarer: