onsdag 18 november 2009

mörbultad?

det ordet har jag fått höra hela veckan här på kontoret,min ena kollega som sitter mittemot mig säger hela tiden att jag ser just mörbultad ut.Ok, då kanske man kan ta och fundera på vad man ska göra åt det? Igår var jag jättepigg men kan ju inte ha uppfattats så av henne och idag är jag trött och hängig, jag sov 10 timmar inatt (fy skäms) det går inte för sig,för då blir jag slö.

Blev donken till lunch och det var ju inte speciellt gott,men alla matställen i närheten är jag så förbannat less på,så vad att göra?Tips tack!

Igår blev det inget extrajobb utan det förflyttades till lördag,så det blir alltså en 6 dagars arbetsvecka för mig...kommer kanske se ännu mer mörbultad ut efter det..haha..den som lever får väl se ;)

Nu sitter jag här i min otroligt sköna stol och dricker lite kaffe och jag går hem 16:00 och sen raka vägen hem och slänga mig på soffan.Längtar redan,även fast jag älskar jobbet,men idag är inte en bra dag.
Skönt att det blev mat kvar från igår, kan jag bara värma på det.Gjorde goda biffar med creme bonjour vitlök i.Kan ju vara skönt att ha semester från spisen sisådär varannan dag :)

Nu blir det bara en massa svammel igen så jag lägger ner nu!

Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer: