måndag 2 november 2009

konsten att chockera

Nu är jag väldigt stolt måste jag medge,jag vaknade 06:00 av mig själv,kanske inte så konstigt med tanke på att jag somnade 22:15 igår.Hann med att äta frukost i lugn och ro och duscha och fixa mig,så 07:15 så tänkte jag,ska jag sitta här och vänta 1 timme och 5 minuter innan jag ska åka till jobbet?No way, så jag åkte 07:30 och var på jobbet strax innan 08:00 och att börja en timme tidigare gör ingenting,det innebär ju att jag får gå hem en timme tidigare :) Nu har jag nyss ätit upp mina mini morötter och dricker på min Vitamin defence citrus/fläder.Jag tycker inte om när jag blir beroende av något,men vad ska man göra?
Idag har dagen startat bra på jobbet och det går bättre och bättre för mig :) Och nu har jag nyss fixat 5 koppar kaffe,så jag ska strax gå och hälla upp en kopp,med svart starkt kaffe.
Och jag tog även med mig en disksvamp för det fanns ingen i köket och det är så äckligt,när folk inte tar reda på efter sig.Så nu har jag diskat lite också :)

Inga kommentarer: