torsdag 26 november 2009

Onödig kuriosa

Hur ofta tankar du bilen? Åker aldrig under halvtank så nog fylls den på rätt ofta
Vad åt du till middag igår? Sorgligt nog Mc Donalds
Vilket är ditt älsklingsplagg? Mina Busnelkoftor/kavajer,speciellt den marinblåa.Ovärderligt plagg som har superkvalité
Vad ska du äta till lunch?Lutar åt kinamat,en bra restaurang vägg i vägg med jobbet.Inga matlådor här inte.Inte ofta iaf
Var ska du fira jul?Kanske i Gävle med farmor och farfar och pappa och alla kusiner och så.
Saknar du nån?Ja,min mormor saknar jag jättemycket.Tur att jag får träffa henne snart :)
Är du nöjd med ditt liv? Nöjd är det sällan jag blir,man kan alltid få det bättre eller göra det bättre :)
Har du någon sjukdom? Nej,inte vad jag vet?!
Har du gråtit denna vecka? Nej.borde jag ha gjort det?
När blev du arg senast? Oj,det var ett bra tag sedan.Inte likt mig.Haha!

Inga kommentarer: