söndag 8 november 2009

bättre rustad

idag tog jag en sväng till Kungens Kurva och i vrålåket så poppade jag min nya 80-talsskiva,ni vet den som dem gör reklam för nu på tv.Kan man bli på bättre humör än om man lyssnar på wake me up before you go go?Mari vet iaf vad jag snackar om ;) när vi enligt alla andra sabbade en förfest i Åre 2006 när vi körde den på repeat säkert 25 ggr...haha
Jag har nu köpt 3 par strumpbyxor så jag slipper gråta varje morgon när jag upptäcker att det är en fet reva i dem, 5 minuter innan jag ska med bussen,jag köpte även en mysig kofta och en superfin klänning och en fiberwig mascara.Nog om det,nu sitter jag och jäser i soffan och ska vila upp mig inför jobbet imorrn,så jag är taggad till tusen...haha och efter jobbet ska jag iväg på ett upplägg inför ett uppdrag,men det är sekretessbelagt så kan tyvärr inte berätta om det.

Trevlig helg (det lilla som är kvar)

Inga kommentarer: