tisdag 10 november 2009

Bihåleinflammation

ja då var det konstaterat, när jag vaknade imorse,så var jag inte så kry som jag hade hoppats på,så jag ringde till en av mina chefer och sjukanmälde mig och ringde sen till vårdcentralen 08:00 när det öppnade och fick en tid 10:15.Fick träffa en jättetrevlig läkare och en blivande läkare,kollade öronen och jag hade en väldigt fin trumhinna,hur nu den kan vara fin?Haha...blodtrycket låg på 120/80 och det är ju bra ;) och sen kollade dem hjärtat.Fick även ta ett blodprov och jag hatar verkligen det,jag ogillar starkt att bli stucken.Men vad gör man inte för att få veta?Jag fick en kortinsonspray för näsan,så slemhinnorna inte ska svälla upp eller vad dem sa.Haha...är väldigt less på detta nu och jag vill inte vara hemma längre,bara det kan ju göra en sjuk(are).Doktorn ska att jag får räkna med 1½ vecka innan jag blir riktigt bra igen.

Tjohej vad roligt eller inte.Så tyck nu lite synd om mig iaf :)

Inga kommentarer: