fredag 27 november 2009

nästan så man ramlar av stolen

ja ibland så kan även jag chockera....stövlade in på jobbet strax efter 8 och då sa en kollega till chefen "Ja,idag kom Märtha hit kl 8 och det är ju nästan så man ramlar av stolen" haha...jag börjar ju egentligen 09:00 så en timme tillgodo,så jag kan smita lite tidigare idag.
Har nyss fikat lite julmust och lussebulle och gjorde ett försök att dricka kaffe,men fick så ont i magen.Jag har ju en kärlek till extremt starkt svart kaffe nästan som espresso.Mmm så gott, men min magen pallar inte med det i samma mängd längre.Och kaffe med mjöl kommer inte på fråga.Hatar allt som smaka latte.

Snart är det lunch time här på jobbet och vad ska man bjuda sig själv på idag? kanske en naturdiet annanas? hmm får fundera på den saken,det är ju inte så lockande direkt.
Och kinamaten är jag less på.Jobbigt val :(

jag skrattar så att jag dör, alla här drar så sjuka skämt och imiterar "kineser" haha...

Inga kommentarer: