måndag 22 mars 2010

Åh vad jag längtar..

Nu längtar jag faktiskt ganska mycket efter att åka till Sundsvall vid påsk.Var väl typ 6 veckor sen jag var där sist.Alltid lika skönt att komma dit men efter en vecka så vill jag alltid tillbaka hit.Pratade med Lilja igår och hon och bäbisen längtade så mycket efter mig och jag saknar dem också jättemycket.Ska bli så kul att se när han kan krypa nu lillkillen.
På väg upp så blir vi 4 st i bilen så har jag tur så kanske nån kan köra en bit,jag är så less på att åka den där vägen och jag hinner fan inte mer än hem till sthlm igen så ska jag packa om och åka på begravning i Gävle.Det blir ett jäkla flängande för mig.

Är äve väldigt rastlös just nu och det finns liksom inget jag kan göra heller här hemma.Vilket dilemma att ha ett välstädat hem ;)

Men om en stund så kommer väl fröken M hem och då ska vi åka och handla.

Inga kommentarer: