torsdag 25 mars 2010

Hej hopp

Hej min kära följeslagare!
idag har det varit en bra dag även fast vädret har varit uselt.
Jag vaknade ganska tidigt och gick igenom feedback från min lärare och jag ligger väldigt bra till i kursen.Spännande!

Åkte sedan till mitt gamla jobb och fikade,tog med mina bakverk och bullarna rök på en sekund.Kul när det uppskattas.Sen fördrev jag några timmar där och en tjej som jobbar där gör egna smycken så jag gjorde en beställning,men till vem det är kan jag ju inte säga just nu.

Sen tog jag en promenad tvärs över stan och jag hittade ett plagg som jag letat så länge.Vad behövs mer än att det är blått och guld? Och det var en hängselklänning,dock inte i jeans.
Tänk vad ett plagg kan förgylla en hel dag...haha

Nu lagar jag mat,det blir; grillad fläskfilé,tzatziki,klyftpotatis,sallad och vitlöksbröd.
Och självklart är allt hemmagjort.Inget prefab här inte...

Hej då!

Inga kommentarer: