onsdag 3 mars 2010

Gävle

Imorse så var jag förbi mitt gamla jobb för jag skulle hämta lite produkter som jag beställt och jag tog även med mig 2 påsar med kanelbullar så man slipper ha dem i frysen :) och det var uppskattat.Jag vet att jag är förjävla bra på att baka..haha..tog även med en påse till Gävle som jag,farmor och faster hade till kaffet.Min resa till Gävle gick väldigt snabbt..plattan i mattan och jag var framme.Hämtade upp farmor och vi åkte till faster och fikade och sen bjöd hon på middag när hennes man kom hem.Oj så gott det var.jag lämnade min bil där för jag kan inte ha de ståendes mitt i stan där farmor och farfar bor för det är oplogat och jävligt.Var även till sjukhuset och hälsade på farfar och där mötte vi upp min farbror Per som var i Gävle och det gjorde så ont i mig att se när farfar grät för han hade så ont.Jävla personal på sjukhuset som inte ville ta in han först och ambulanspersonalen hade sagt till farmor "jaså vill du bli av med han till helgen?" ungefär som att farmor skulle ut på krogen då eller?Jag tycker att dagens vård är helt åt helvete.
Jag skulle kunna skriva en lång ramsa om detta men det hjälper knappast.
Efter sjukhuset så promenerade jag och farmor hem och gjorde lite kaffe och tog en kaka och kollade på tv.Jag älskar att vara hos farmor och farfar,och jag är så glad som har dem.
Imorgon ska jag bjuda farmor på lunch på stan,tycker att hon kan behöva muntras upp en smula,så vi får se vad det blir.Kanske att faster Chatarina också hakar på.
Nu ska jag kolla på Andra avenyn på webbtv och sen är det natti natti.

Inga kommentarer: