måndag 15 mars 2010

Kaffe och plugg..

Vaknade riktigt tidigt imorse och kände mig väldigt utvilad.Det är så skönt,för nu somnar jag varje kväll vid 23:30-00:00 och vaknar som en prinsessa...haha.Skönt att sömnproblemen har försvunnit,kan iof ha att göra med att jag har fått mer rutin på livet.
Igår hade jag en underbar dag och filmen var så otroligt bra.Blev helt förtrollad av Johnny Depp och katten var så söt.
Idag ska jag skriva en liten uppsats om Tim Burton,man fick välja en regissör och då blev det ganska enkelt med tanke på att det var han som regisserat Alice i Underlandet som jag såg igår.Sen tycker jag att han är riktigt bra också.Om en stund så kommer Sofia hit också,hon ska hämta sitt smink som hon lämnade här för 3 veckor sen haha...och vi ska dricka lite kaffe och snacka skit.Sen ska jag åka och jobba.

Hej hopp!

Inga kommentarer: