söndag 28 mars 2010

aptrött

fattar inte vad jag håller på med,imorse vaknade jag 05:45..haha vad ska jag upp då och göra?jag ska inte jobba idag och jag ska inte plugga förrän senare.är så trött nu så jag svimmar snart,men jag har redan hunnit med att duscha,göra en inpackning,fönat håret med rundborste och allt och klockan är inte ens 08:00..visst är det väl underbart???
Jag ska iaf ut och flytta på bilen nu,och jag blir lika jävla arg på mig själv varje måndag,för att jag inte orkade ställa bilen på ett annat ställe igår.

På IKEA igår så var det ju kaos som vanligt.Och självklart så glömde vi att gå till badrumsavdelningen,så vi fick vända och gå tillbaka genom hela skiten och barnvagnar till förbannelse överallt.Inget illa mot barn,men ibland så tycker jag att föräldrar kan lämna ungarna hemma,om de inte kan hålla sig i vagnen.

Kom hem med en massa saker,en ny fårskinnsfäll som jag la på fotpallen så det blir ännu trevligare att lägga upp benen där.En ny toalettsits i svart/bruntträ.Nya turkosa badrumsmattor,massa husgeråd.Sen blev det en uppdatering för städskåpet också.Viktigt att det luktar gott,nya doften på skurmedlet är nu liljekonvalj.Underbart!

Inga kommentarer: