lördag 13 mars 2010

Underbar dag...




Oj oj vilken god lunch vi bjöd oss själva på.Närmare bestämt på Grisslinge bar & bistro.
Senapsmarinerad strömmingsflundra med citron och rödbetssmör samt potatispuré.Var det godaste jag ätit på länge.Synd att jag körde,annars hade det fått bli ett glas vitt till,men jag fick nöja mig med e cola light.För att inte tala om brödet vi fick innan maten,en saftig foccacia.Har ätit där många gånger innan,men det här tog priset.Väl värt ett besök.

Vi hann med att besöka diverse butiker,speciellt en söt liten butik i Gustavsbergshamn som heter Sköna ting.Där fyndades kylskåpsmagneter som föreställde en groda och en fisk.Mycket söta.

Körde sedan ut till Fågelbro för att visa Mari,vart mammas bästa kompis Siw bor.Helt underbart ställe.Dit ska jag dra med Mari i sommar,så kan vi festa till det vid Strömma kanal och Fågelbro säteri med en massa rosé och snygga pojkar.Haha...

Vi stannade även i forum nacka på vägen hem och fyndade lite.Nu har vi lagat middag, det blir en gratäng med köttfärs,rökt skinka och potatis och till det en god sallad.Gott!

Snart är det melodifestivalen....Saade eller Jöback till OSLO!

Inga kommentarer: