torsdag 4 mars 2010

Sveriges fulaste biskvier

idag så vaknade jag riktigt tidigt och åt frukost och sen så städade jag lägenhete åt farmor så hon får ta det lite lugnt :) jag måste vara världens bästa barnbarn..haha
Sen kom faster hit och jag bjöd henne och farmor på lunch på stan idag.Förbannat god pasta carbonara och en kaffe på det.Sen skulle farmor och jag baka...ojojoj vi hade fått ett recept på biskvier av faster och jag och farmor gjorde en omgång var...ingen av oss läste receptet ordentligt så det blev de fulaste biskvier jag har sett...farmor ville slänga bort sina för hon vill inte servera så fult kaffebröd :) jag måste faktiskt säga att mina blev snäppet finare.Sen åkte vi till farfar på sjukhuset och han svor och grät om vartannat...tycker så synd om han som har så ont.
Sen blev det en god middag och efter det en kaffe med baileys till.Nu ska jag sova för jag ska hem imorrn och jobba på eftermiddagen.
God natt

Inga kommentarer: