måndag 15 mars 2010

Vila i frid farfar

Åh jag är så ledsen,tårarna bara forsar,det finns ingen hejd.Min älskade farfar Ralph dog idag och han var bara 72 år gammal.Men jag ska sluta att haka upp mig på en ålder,för det kan hända vem när som helst.Men jag har haft det bra,jag fick ha min farmors föräldrar i livet till för 2½ och ½ år sen.Så det kommer som en chock att farfar försvann.Jag är så glad att jag var där här om veckan och fick säga hej då.Det betyder så mycket för mig.

Jag kommer alltid ha ett ljust minne av farfar,han har verkligen varit något extra för mig.Vi har väldigt lika humor så vi har alltid skrattat när vi har träffats.Då blir saknaden extra tom.Det jag kommer att sakna mest är hans klingande skratt,när jag drog nåt halv dåligt skämt.
Och jag tycker så synd om farmor som blir ensam, men de fick iaf 55 år tillsammans.

Vila i frid.Jag älskar dig så det gör ont.

Inga kommentarer: