onsdag 31 mars 2010

yabba dabba doo

Nu blir jag faktiskt lite förbannad över att blogspotklockan går efter L.A tid.Så det står att jag har uppdaterat en dag innan.Kände att jag ville klargöra det för er,så ni inte tror att jag är yr i pallet.
Mamma ringde förut och de åker ju till fjällen som vanligt och jag vill inte hänga med för jag har igen lust att åka skidor,med mitt humör så kastar jag stavarna och skidorna käpprätt åt helvete om minsta grej går fel...haha...Åre 2001 ska jag inte berätta om.Kan bara säga att det var fredag den 13:e och det räcker ;)
Jag beställde iaf lite mat som jag vill ha i kylskåpet när de är borta över helgen.Om inte annat så våldgästar jag min bror eller mormor och morfar.Mamma hade iaf stekt 10 kg köttbullar och jag skojar inte,så jag har nog det jag äter.Mums!

Imorrn blir det till att skrota den tunga högerfoten och köra som vettigt folk.Jag ansvarar ju för 4 liv utöver mig själv också :)

natti

Inga kommentarer: