fredag 26 mars 2010

fredag...

Tror jag har slagit rekord,har ju varit vaken sen 05:30...haha...men det är endast pga hotellfrukosten,annars skulle jag vägra att kliva upp då.Var lika kul som vanligt att träffa pappsen.Blev en mycket god frukost och frukostsalen var så fin.Som att sitta på Titanic i första klass.Det är bra det :) mätt och belåten så rullade jag hemöver och min lärare rigde mig och jag skulle redovisa 2 uppgifter och hon tyckte att jag hade bra Engelska när jag pratade.Haha...kände mig snarare som nån jävla Stig-Helmer...haha!

Nu har jag nyss varit och tankat vrålåket och borde väl tvätta bilen också,men det tar jag sen.Och storhandlat har jag också gjort.
Nu är det snart dags för mig att åka och jobba.Kommer att slockna när jag kommer hem ikväll.

Sen upp tidigt för att vara hos frisören 10:00...stackarn kommer inte bli glad när jag dyker upp igen fyra veckor senare för att vilja ha ytterligare 120 folieslingor.

Hoppas ni alla får en trevlig helg!

Inga kommentarer: