lördag 27 mars 2010

jihaaaaaaaaa

Vet att jag skämmer bort er med på tok för många vackra bilder...haha



Har nyss kommit hem från frisören.Var där i nästan 4 timmar...ganska skönt att bara sitta och bli ompysslad och dricka kaffe och prata.Blev väl lika många slingor denna gången med.Stackars min frisör men hon tycker det är roligt och tur är väl det.

Är jättenöjd med resultatet och mina bruna/orange längder försvinner mer och mer men vilken jävla process det är.
Sponsrade mig själv med en ny rundborste från Glanz som även ger glansigare hår,shampoo Sebastian penetraitt och Sebastian inpackning penetraitt och den är t o m så bra att man inte ens behöver använda ett balsam efteråt för att stänga igen.Fick även en gratis Redken produkt.Ibland har man bra tur ;)

Nu ska jag snart plugga lite och sen kanske jag får besök av en kompis.Vi får se vad som händer.
Men imorgon ska jag upp tidigt,det blir IKEA och fika med Amalia.

Inga kommentarer: