tisdag 9 mars 2010

Dödsångest???

Haha..nästan så jag måste skratta lite åt mig själv.Jag klev upp så tidigt idag för jag kunde inte sova,så jag gick ut och flyttade på bilen och efter sisådär 4 timmar så var jag helt slut(det tar på krafterna att vara sjuk) så jag bestämde mig för att vila en stund.Gick inte så bra med det kan jag säga,tjock i halsen,snorig m.m
Så det slutade med att jag vaknade var och varannan minut och kippade efter andan,trodde seriöst att jag skulle sluta andas och hittas död i min lägenhet och mamma skulle bli helt förtvivlad,pappa med för den delen,men det ingick inte i min lilla "dröm/upplevelse".Nej jag är 24 år och har nog förhoppningsvis mycket att se fram emot.De ringde från jobbet nyss och sa att läget var sämre,så jag behöver inte jobba idag heller.Innebär att jag får mer tid för studierna.
Ikväll ska jag hjälpa Amalia att köra en byrå hem till henne som hon ska köpa,så då får man leka flyttgubbe också..haha!

Nu måste jag nog vila på riktigt en stund,jag är helt slut i hela kroppen och knoppen.

Inga kommentarer: