måndag 8 mars 2010

Sjukstuga

Det känns som att det bara blir värre och värre här.I fredags när jag jobbade så,måste ha ha blivit smittad av hon som jag jobbar med.Hon var hes,snorig och jag hörde knappt vad hon sa.Men jag tänkte ju att jag kommer klara mig,men redan i lördags så kände jag mig sämre,och det var nog ganska dumt av mig att jobba då,men det ska mycket till för att jag ska vara hemma från jobbet.
Igår kände jag mig också hängig.I övrigt så mår jag fantastiskt bra,det är bara synd att man ska råka bli sjuk,nu när solen lyser och allt.Jag vaknade iaf tidigt imorse och var alldeles tjock i halsen.Usch vad less jag blir,fick iaf bli en liten promenad för att flytta på bilen.
Har bara legat och vilat nu på förmiddagen och ska snart sätta igång med pluggadet.Eftersom jag blev ledig från jobbet idag pga att ho jag jobbar med/för var ännu sämre idag.Så det är nog bäst att vi är på olika håll :) Då kan jag plugga i eftermiddag.

och ikväll är hollywoodfruarna tillbaka och några nya ansikten,spännande.Jag som alltid sa att jag skulle bo i Hollywood när jag var liten.Så blev det ju inte!Men lika glad är jag för det ;)

Inga kommentarer: