söndag 21 mars 2010

Jag smälter!

herregud vilken fart det har varit idag.Har storstädat hela lägenheten så det doftar citrus och yankee candle.Och nyss lagade jag en lasagne så slipper jag det imorgon.
Amalia var här i 5 timmar och vi fikade och babblade på om allt möjligt,tiden rinner verkligen iväg när man har skoj.Längtar redan till nästa söndag :)

Idag ringde de från mitt ena jobb och vi skulle bara planera veckan,hur jag ska jobba och så.Och det blev en hel del justeringar.Så pappan gav luren till en liten kille som ville prata och det är minsta killen i familjen som är 7 år"Hej Märtha!Vet du vad?jag saknar dig supermycket! När kommer du till oss nästa gång? meh kommer du bara hit 1 gång nästa vecka? Du är världens snällaste och jag undrar vart du har köpt din mobil för jag vill ha en likadan och den har superroliga spel och på fredag så undrar jag om vi kan ha fredagsmys när du kommer hit??
Alltså jag smälte totalt,vilken söt liten grabb.Och jag blir så glad när de tycker så bra om mig.

Hoppas ni alla har haft en trevlig helg!

Inga kommentarer: