fredag 3 oktober 2008

Belöning

Eftersom jag har varit så fantastiskt duktig i skolan så bestämde jag mig för en dag i Birsta och i stan, där jag får handla hur mycket jag vill,fast det brukar jag göra ändå haha.
Började med att hämta upp Michaela och sen åkte vi ut till Birsta, och när vi var nöjda där så åkte vi in till stan och shoppade vidare och tog sedan en fika på Barista med Madeleine och hennes man Danne, var så gott med press-kaffe och en pecannötpaj.Avslutade sedan med bolaget för att ladda upp inför helgen.Nu var det ju så att jag sa att jag inte skulle ut något mera,men det slutar ju alltid på samma sätt,visst är man för tragisk ibland?

Så detta kom jag hem med idag:
Tjocka sköna strumpbyxor
En vit,blå,röd randig t-shirt med guldknappar
En stickad v-ringad tröja (svart)
En marinblå klockad skjortklänning
En gul,grå tunika med spets vid halsen och rosetter
En beige skön vardagsklänning med knappar
En svart fodralklänning
En höstjacka, lite skepparmodell på den (svart)
Lancomes photogenic foundation
Sacha Juan shampoo
Make up redskap
En massa underkläder

Kanske har glömt något,men jag är såå nöjd och glad.
Nu ska jag göra lite nytta.

Ha en trevlig helg och drick med måtta.

Kram

Inga kommentarer: