söndag 19 oktober 2008

Ont i magen

Igår kväll efter jobbet,så åkte jag och Lilja hem till henne och vi började ¨båda två att må illa.Var det något vi hade ätit på jobbet? Jag spydde inte bara en gång utan tre.Usch!! Mår illa idag också plus att jag har ont i magen.Vaknade sedan upp hos Lilja och drack lite kaffe,sen var det dags att skjutsa henne till jobbet på BIK BOK.Jag åkte hem för att fräscha till mig och åkte sedan ner en sväng på stan.
Köpte en skjorta men den satt så dåligt så den åker tillbaka till veckan. :(

Köpte en velourdress så skönt att ha när man är hemma,köpte en ansiktskräm och 2 tshirts som jag kan ha på jobbet,så slipper man förstöra de fina kläderna som jag äger.

Avslutade sedan med en kycklingsallad från SUBWAY och den satt fint!

Nu är det snart dags för jobbet och jag längtar verkligen inte men jag jobbar ju med Lilja så det går bra.Sen börjar jag 08:00 imorgon och det är inte schysst.

Inga kommentarer: