fredag 31 oktober 2008

TGIF

Bestämde mig för att vara ledig från jobbet idag,har jag inte en underbar chef? Jo det har jag,så jag har gjort annan nytta idag och det har varit att plugga och det var tidskrävande men intressant.Har spenderat 3 timmar med Affärsjuridik och allt vad det innebär men jag har lärt mig en massa nyttiga saker.Jag har bestämt mig för att skippa morgondagens festilgheter då jag inte har lust att klä ut mig och insupa diverse förödande flytande saker.

Ikväll ska jag och Lilja till en gammal arbetskompis till mig och ha en liten filmkväll och det kan nog bli trevligt.Först ska vi bara åka nånstans och äta för jag är hungrig :)

Ska dessutom anmäla mig till Capitex konferensen, men jag väljer att få materialet hemskickat då jag inte orkar åka ner till sthlm och bo i min lgh när den ser ut som den gör.Så jag hoppas på att bli diplomerad användare av detta program och sen blir det SvenskFastighetsData.


Trevlig helg!!

Inga kommentarer: