tisdag 21 oktober 2008

Mätt som en plätt

Kan man säga så?Känns lite bekant men det lät lite fånigt.
Var förbi min käre bror ikväll och knackade och ringde på dörren men ingen öppnade,men jag såg ju att det lyste så jg gav inte upp för det :) så jag ringde och då gick det undan.Haha stckarn trodde att det var Jehovas vittnen eller radiotjänst.Vi drack lite kaffe och kollade på lite bostadsrätter åt honom.Ja för nu ska det flyttas igen,sambo förhållandet höll i ett år och nu var det dags att flytta vidare.Han är braa rolig han,när ska han hitta nån som duger????

Åkte sedan och handlade lite mat m.m. och brummade vidare för en middag med grabbarna och deras vän Helena.Vi åt jättegott kött,potatis i ugnen med en massa vitlök,lök och kantareller.2 olika goda pepparsåser,grekisksallad och baguetter.Gott gott!Men jag är så mätt så jag rullar fram!

Imorgon blir det jobb för dem ringde och tjatade och jag ställde upp för att slippa höra deras tjat.
Och jag hade glömt att bilen skulle besiktigas imorgon,men tur att det finns de som ställer upp.

Inga kommentarer: