lördag 11 oktober 2008

Lördag lördag...

Så efter en hektisk start på dagen så var jag hemma och älskade mammi kom hem och lagade världens godaste mat, råstekt potatis,hemgjorda biffar och vitlökssmör och en god sallad...visst är det så att mammor är bäst på att laga mat?Mätt och belåten så var det dags att bege sig mot festen och inhalera lite vin och bli några hjärnceller fattigare.Sagt och gjort och tiden rann iväg och jag skulle skjutsa en kille i en kundvagn och det gick lite sådär, vagnen åkte in i trottoar kanten och han flög och jag ramlade över vagnen och har nu ett väldigt vackert blåmärke :)

Hamnade tillsut på Oscar och där träffade jag på lite olika människor och en kompis till en killkompis till mig tjatade hela kvällen om att få kyssa mig, men tack och bock men jag överlever.
Kom sedan fram en 50 taggare och skulle analysera hur jag var och sa att han älskade människor som var som mig.Jävla dåre,sen kom underbara Isse och hämtade upp mig och jag har nu vräkt i mig en massa skit och ska nu sova..

Natti natti

Inga kommentarer: