måndag 20 oktober 2008

Groggy!

Jag känner mig helt borta,men om man inte får sova mer än 3 timmar så är det ju inte så konstigt :)

Började 08:00 imorse och det var TUNGT,stövlade in på jobbet med rödsprängda ögon och flottigt hår och bara det gör att jag känner mig totalt OSÖT.Var även en himla massa kunder idag och alla skulle såklart betala med den största sedeln som de kunde hitta så vi hade ingen växel :( Var med andra ord en tung och seg dag för mig.Jag fick sluta 14:30 så det var positivt.Tog med mig SOLO tidningen hem även fast den var inplastad,men är man lika smart som mig så klipper man upp plasten och drar ut tidningen och läser den och tillbaka med den och tejpar igen.Jag menar det är ju ändå ingen som är intresserad av deras "BRONZZZZING POWDER" "LIMITED EDITION" Jomenvisst, har under det senaste året varit pudret som present kanske 8 av 10 ggr.Man börjar att tröttna.

Nu ska jag ta mig i kragen och äta lite mat, så jag blir glad.

Inga kommentarer: