torsdag 2 oktober 2008

Snart är det helg!

Så är ännu en daag avverkad på jobbet.Verkade också som att någon hade tagit 1100:- ur någon av kassorna igår?! Ja inte är det jag iaf, skulle aldrig komma i fråga och absolut inte när det är kamerabevakat.Är väl någon av dem där yngre talanglösa som har ställt till det :) haha ja ibland så sparar man ju inte på krutet.Jag och Lilja hade en rolig dag på jobbet, eftersom det var så dåligt väder så uteblev de flesta kunder så det fanns tid till att fylla på en massa snus och cigg och bara snacka en massa skit.Kan det inte vara så varje dag?

Nu är jag så trött så jag ser i kors hr nyss duschat och ska väl åka till Lilja snart, hon skulle tydligen laga någon god mat.Mat mamman Lilja, det är bra grejer!

Och imorgon är det fredag, ja då ska det sättas sprätt på kosingen.Tänkte unna mig själv att handla PRECIS vad jag vill ha.

Syns och hörs!

Inga kommentarer: