onsdag 8 oktober 2008

Kaffe kaffe kaffe

Blev väckt imorse då det ringde från jobbet och undrade om jag kunde jobba och Nej det kan jag inte.Jag har ju sagt att jag pluggar,men det verkar ju ingen fatta.

Åkte ner till stan och kollade runt och hittade två fina saker faktiskt som jag la undan till imorgon så jag kände att jag ville ha lite betänketid.Har lärt mig att inte förhasta mig när det gäller shopping då jag har väldigt mycket som aldrig har blivit användt mer än en gång.

Träffade sedan Mari och Josefine och vi fikade på Barista, jag kände att kaffesuget var på ingång så jag beställde helt sonika en kaffepress för 2-3 personer och tro det eller ej men allt gick ned och sen så snurrade det till i lilla huvudet.Gick sedan in på Sunway och köpte en macka till middag och den satt fin fint.

Nu har jag pluggat och snart är det tv:n som gäller.

Inga kommentarer: