lördag 4 oktober 2008

Nä nu jävlar!

Är sååå förbannad!Som jag sa tidigare så handlade det om en stöld på jobbet här om dagen och gissa vem dem har mage att anklaga? Jo min bästa vän som är den hederligaste människa jag känner.Jag bara kokar, hon ringde till mig i dag och berättade och skulle gå en mil hem i ren protest i detta skitväder, jag fick nog och hoppade in i bilen på engång och åkte och hämtade upp henne och fick henne på bättre tankar och vi gick ut,drack en massa gott vitt vin och sedan blev det Oscar med ännu mera vin och annan alkohol :) Sen kom söta Issepisse och hämtade mig och körde förbi ett matställe och sedan körde han hem mig :) han är ju bara för snäll,så nu ska jag sova snart.

Angående stölden på jobbet så har chefen konfronterat alla utom mig och det är ju lite skumt, men eftersom han har sån respekt för min pappa som han ser som sin egen pappa så har han inte vågat säga nåt till mig.Jag menar jag är ju inte min pappa så det är ju lite konstigt.Men man får vara glad ändå,skulle aldrig stjäla något och särskilt inte på ett jobb där det finns videobevakning.

Inga kommentarer: