torsdag 9 oktober 2008

Mat och bio

Jag och Mari bestämde oss för att äta kinamat innan bion på Back Inh.Det var jättegott men dem har ju inte den trevligaste interiören och man kan ju inte låta bli att skratta "smaka bla?" "Nä smaka bläää"

Vi mötte sedan upp Josefine som är en tidsoptimist utan dess like,så vi köpte varsin biljett till Righteous kill med bl.a Robert de Niro.Var en spännande film men lite väl seg på slutet och allt gick snett för mig i mörkret, tappade min tuggummipåse med mina nya goda tuggisar och min snusdosa :( men snuset återfann jag sen och tur var väl det annars hade jag varit grinig och detta inlägg hade haft en annan karaktär. läs, bitter.

Åkte sedan hem och pluggade lite för att kunna lämna in en uppgift som har deadline imorgon.Fick även feedback på en gammal uppgift och tadaaaa VG+
Jag kan inte annat än att vara stolt.

Inga kommentarer: