lördag 18 oktober 2008

Nu är jag less

Hur lång tid ska det ta att stambyta ett badrum? Jo det skulle ha varit klart nu,men NEJ inte alls...4-6 veckor kvar.Jag är så förbannad.Vem fan vill stå och betala för en lägenhet som man inte ens kan bo i?????? Ja det undrar jag verkligen.Är less på Sundsvall,jag vill till min lägenhet nu och köpa en massa nya saker.
Jag har en liten lista på det som ska inhandlas:
En ny soffa och den ska vara vit,så det blir inget rödtjutsparty hemma hos mig så ni vet.
Ett nytt soffbord
Ett nytt köksbord med tillhörande stolar, tack!
En ny ryamatta till vardagsrummet då jag är spyfördig på den gamla.
En stor kandelaber till mitt badrum m.m.
Och den nya lampan till vardagsrummet har jag redan köpt så det är den som får vara utgångspunkten för mitt lilla projekt.

Idag ska jag jobba och jag behöver inte ens säga att jag är måttligt less på att jobba helger.
Men jag jobbar iaf med min vän LILJA så det är ju skönt.
Igår när vi jobbade så var det så dött så jag höll på att avlida,jag hann läsa alla nya tidningar som hade kommit och jag drack säkert 10 koppar kaffe.Jag har ont i magen nu vill jag lova.

Inga kommentarer: