onsdag 15 oktober 2008

Haunted!

Gårdagen började trevligt,då jag Lilja och Linnéa tog oss en liten sväng för att shoppa på Erikshjälpen i stan och i Timrå.I stan så gjorde jag två fynd:En blå och vit prickig scarf och ett par konjaksfärgade skinnstövlar men dem får min lillasyster.
När vi var i Timrå så hittade jag en päls som var too die for!Och självklart köpte jag den :)
På kvällen så bestämde jag mig för att sova hos Lilja,men hon skulle jobba natt.Det blev jag och hennes inneboende som umgicks istället.Vi somnade kl 04:00 och 05:30 vaknar jag halvdöd av att jag hör ett skärande skrik som går igenom hela lägenheten.Först fick jag inte fram några ord när jag skulle väcka honom så jag fick panik.När jag hade lyckats med det så pratade vi igenom våra drömmar och gissa vad? Vi hade drömt exakt samma dröm och hört skriket båda två.
kan säga att det var sista gången jag sov hos Lilja,jag har på senare tid blivit känslig för övernaturliga fenomen och känner en stark närvaro i hennes lägenhet.Jag får rysningar bara jag tänker på skriket.

Inga kommentarer: