onsdag 1 oktober 2008

Slutkörd!

Fick ju hoppa in och jobba idag, från 08:00-17:00 och jag jobbade ensam större delen av dagen eftersom chefen hade annat för sig :( men jag fick en välförtjänt fika paus som dessutom blir betald och tjuvläsa en massa tidningar så jag kan ju inte klaga, och det bevisar ju också att han litar på mig och tycker att jag är självgående.Så lite beröm satt fint idag :)

När jag kom hem så satte jag genast igång att plugga och nu är jag klar med den :) Känns skönt att röja undan.Fick även högsta betyg som i dett afall var endast VG i min senaste uppgift och jag är så glad.

Ska hoppa in och jobba imorgon också, ska dock jobba med en av mina bästa vänner så det tackar jag inte NEJ till.Det är ju som att umgås och ändå få betalt haha.

Nu ska jag vila en stund, sen bär det av till en kompis.

Tack och hej

Inga kommentarer: