tisdag 28 oktober 2008

Resumé

I lördags så var jag på förfest men hör och häpna, jag var nykter pga att jag har varit jättesjuk så jag var chaufför ist.Sen åkte jag hem och kollade på den sämsta film jag har sett på länge.
Angel med Helena Bergström & Rolf Lassgård,kan inte rekommenderas.Jag borde ju själv ha förstått det från början då jag inte är ett stort fan av varken Colin Nutley och hans fru.Jag shoppade även som vanligt,en jättefin svart klänning på Zara för 800:- som jag kom på att jag inte ville ha när jag hade ryckt bort lappen haha är man duktig eller? Sen köpte jag ett par jeans.

I söndags så åkte jag och Micha ner till Stockholm,jag åkte ned endast för att hämta några kursböcker och det kändes ju nödvändigt eller inte.Lägenheten såg ut som ett BOMBNEDSLAG eftersom de renoverar och är inte klara förrens om 4 veckor.Och dem har mage att väcka en kl 7 på morgonen med sitt borrande och bilande.Micha åkte in till stan och träffade sin kille och jag låg hemma i soffan och slöade och njöt av att få vara för mig själv.Så denna gång blev det ingen shopping.
På kvällskvisten så bar det av hemåt och det gick i en jävla fart fram till Gävle när jag körde tog drygt en timme och 10 min från stockholm.Sen fick Micha´s kille ta över för jag var trött och då gick det i en lite mer human fart.

Idag har jag shoppat med Linnéa i Birsta och där blev det en ny velourdress(lila) och en ny skiva med lite soul musik.Sen köpte jag väldigt vackra kuddfodral till min mamma i present eftersom hon var sjuk så ville jag uppmuntra henne och hon blev jätteglad.

Nu ska jag snart till Husse, han ska hjälpa mig med en uppgift i webdesign :)

Inga kommentarer: