tisdag 7 oktober 2008

Flyger förbi

Så har denna tisdag swischat förbi fort som bara den,var på sjukhuset och sen fick jag så ont i magen och jag åkte till mormor och morfar och åt lunch och sen bäddade jag ner mig själv i deras gillestuga i 5 timmar.Det var mysigt,men tro på fan att telefonen ska ringa hela tiden då.Åkte sedan hem och fick sprängande huvudvärk och kunde inte plugga alls så jag åkte till en kompis,men blev så trött så jag åkte hem ganska omgående.Men som vanligt så blir jag ju uttråkad och då ringde Isse och frågade om vi skulle hitta på något och han hämtade upp mig.Vi åkte till Irish och jag drack en massa kaffe och han spelade.Fick även en tankeställare,då vi träffade på den coolaste 53 åringen jag nånsin sett.Hon var från Kiruna och hade upplevt hur mycket motgångar som helst men var ändå hur positiv som helst.Tror faktiskt att det smittade av sig lite :) Så nu ska jag bli mera positiv och se det som är bra istället för allt negativt.Orkar inte bli en bitter gammal hagga.

Imorgon ska jag göra klart en uppgift i Praktisk marknadsföring och sen är det en sväng på stan.Kanske en god kopp, med svart starkt kaffe.

Inga kommentarer: