fredag 10 oktober 2008

Hem och landa

Så var jag helt slut efter 9 timmar på jobbet men det var skönt att se lite människor och ha något att göra.Åkte sedan hem och min söta lilla mamma som har åkt till fjällen i helgen, hade varit så snäll och gjort iordning tacos och köpt en massa olika chips,godis och gud vet vad.Magen fick sig en omgång som heter duga och jag ser gravid ut hahaha.
Sedan blev jag chaufför åt ett gäng fylleskallar och det är väl som det är men man måste ju vara schysst.

Känner mig laddad inför morgondagen då det vankas PARTY!!! Men jag ska inte ha några förväntningar alls.Men outfiten är redan fixad, så vad kan gå snett?

Hade för övrigt en skum dröm inatt om en kille som jag träffade förra året och vi hade ju kanske den skummaste "relationen" jag någonsin har upplevt.Och varför måste han dyka upp här och där?Inte nog med att han ska störa mig och höra av sig med jämna mellanrum, NEJ då ska jag drömma om fanskapet också.STICK!!!!

Inga kommentarer: