måndag 6 oktober 2008

Monday bloody monday

Usch jag gillar verkligen inte måndagar, händer oftast inget roligt då och det är långt kvar till helgens glans.
Imorgon är det upp med tuppen som gäller, ska på en sån där obligatorisk cellprovstagning det året man fyller 23.Sen har jag lite ärenden att göra på stan,och vem vet kanske kan det bli lite tisdagsshopping! Det skulle vara härligt, min jacka som jag köpte i fredags har alla knappar lossnat på, men det hör ju till vanligheten om man handlar på Zara.På kvällen ska jag och min syster på spinning och det var ju inte igår för min del,men det är en sån härlig känsla.Måste verkligen ta tag i motionen nu om man ska orka andas i fortsättningen haha.

Nu kanske det är dags att äta något, jag har bara ätit en gång idag och det är ju inte bra, jag kan ju svälta haha.

Inga kommentarer: