torsdag 16 oktober 2008

Ett hånglande tryne med spetsduk!

Vaknade på tok försent idag,men försökte att göra det bästa av dagen ändå.

Jag shoppade lite idag (vilken ovanlighet)
Sen så skulle vi bowla på O´learys, men när 2 i sällskapet var försenade så bestämde vi oss för att äta där istället och det var gott.När vi satt och åt så såg jag en tjej som hade ett "gristryne" och en virkad spetsväst på sig och en kille som såg helt OK ut.De hånglade och höll på, sen började han att suga på hennes näsa och då kan jag lova att maten åkte upp ganska snabbt.Han sprang sedan vidare bort till en bowlingbana och la sig ned och hon genslade honom och det höl på.Jag höll på att dö av skratt,vet inte dagens människor hur man beter sig?Det är ett mysterium för mig hur man kan bete sig så.Sen gick de vidare och han tryckte henne mot väggen och det fortsatte att hålla på.
Jag skrattar fortfarande,vilken jävla syn.

Inga kommentarer: